Noe jeg har tenkt litt på den siste tiden er hvilke deler av nettet som AI-søk vil erstatte, og da hvilke typer sider som har livets rett etter inntoget av AI. Interessant å se ChatGPT sitt eget resonnement rundt dette.
Blogg
Never Lose a Customer Again
Never Lose a Customer Again er et slag i bordet for proaktiv kundelojalitet.
Atomic Habits
Forfatter: James Clear Dette er en bok som stiller et ubehagelig, men nødvendig spørsmål: Er du faktisk den typen person du ønsker å være – eller bare noen som håper på å bli det en dag? Her er noen takeaways fra boka som fikk meg til å se på vaner, atferd og endring med nye…
Limitless
Boken om hvordan du lærer raskere, tenker skarpere og får tilgang på mer av ditt eget potensial.
Brutal konkurranse
Hver sin side av samme skilt. Brutal konkurranse som alltid. Begynner å bli lite differensiering å spille på. Har hvermansen egentlig noe særlig forhold til så høye GB-tall? Som en aldrende mann husker jeg mobilabo med typ 80 sms og et par timer ringetid inkludert. Eller gud forby, kontantkort hvor hver sms og ringeminutt var…
Når stjerner tar seg tid
Som å spørre Haaland og Ødegaard stille opp på dødballtrening, og så kommer de faktisk.
Ikke la et dårlig førsteinntrykk skremme deg
Ei litta reffleksjon på tampen av pinsen. Jeg tror at en skikkelig tabbe man kan gjøre nå, er å teste et use case med et AI-verktøy én gang, få et halvdårlig resultat – og så legge det i skuffen for “funka ikke” for all fremtid. Det er helt tullete hvor fort utviklingen går, og modellene…
En video for livet
En bra kveld på Kampanje sin kåring for årets markedssjef 2025, ble rundet av med topp 3-plassering og mange hyggelige ord om markedsarbeidet vi gjør i Tripletex var utrolig stas, MEN: En ting slo alt. Jeg fikk nemlig se en nominasjonsvideo som teamet hadde laget. Ja, VIDEO. Det som virket som halve Tripletex AS hadde…
The 22 Immutable Laws of Marketing
Marketing is not a battle of products, it’s a battle of perception
Annonser på Google er kult, men…
Dette er veldig mye kulere å få til.