Når stjerner tar seg tid

Publisert

Når stjerner tar seg tid 💙

Som å spørre Haaland og Ødegaard stille opp på dødballtrening, og så kommer de faktisk.

Forrige uke kjørte vi en heldags workshop i markedsavdelingen. Den trengtes.

Vi trengte å løfte blikket fra hverdagen og day-to-day leveranser, utfordre oss selv på hva vi skulle bruke tid og fokus på fremover.

Hva vi må gjøre mer av, hva vi må gjøre mindre av.

Vi trengte litt frisk inspirasjon utenfra for å få ut det ypperste av oss.

“Hvem er de to beste personene vi kunne fått med?”

Alle som kjenner meg vet at jeg er helt ekstremt ydmyk og latterlig beskjeden, men nå skulle det siktes etter stjernene.

Så jeg fyrte av en DM til de to kuleste vi kunne få med. Og de sa jaggu meg ja, begge to.

Årets B2C-markedssjef, Lars Istre fra Vipps, og Jonas Moe, Norges beste CRO- & eksperimenteringshode fra TV 2 stilte opp hos oss i Tripletex.

Lars viste et rammeverk de bruker i Vipps for å verifisere at de prioriterer fokus og ressurser på riktige ting.

Jonas viste hvordan han, teamet og TV 2 tester seg til suksess gjennom Norges største eksperimenteringsprogram.

Det var nøyaktig hva vi trengte. Dagen ble en suksess, og hodet koker over av nye ideer vi kan utforske. Stooor takk til dere! 👏

Publisert